OPCE Basque Country

Programa


08:30-09:00

networking kafea


09:00-09:15

hasiera

Eusko JaurlaritzaMaider Etxebarria, Eusko Jaurlaritzako Turismo eta Ostalaritzako Zuzendaria

Vitoria-GasteizJuncal Ibeas, Gasteizko Udaleko Enplegu eta Garapen ekonomiko Iraunkorreko Saileko zuzendaria


09:15-10:00

nola aurkeztu ekitaldi baterako kandidatura bat?

Vitoria-Gasteiz Convention BureauDelia García, Vitoria-Gasteizko Europa Jauregiaren Biltzar eta Turismo burua

San Sebastian Convention BureauMarijo Beltrán de Guevara. San Sebastián Turismo & Convention Bureau-aren Zuzendaria

Bilbao Convention Bureau Kepa Olabarrieta. Bilbao Turismo & Convention Bureau-aren Zuzendaria

Gure erakundeak kandidatura aurkeztu nahi du gure hirian edo enpresan ekitaldi bat antolatzeko. Zein elementu dira erabakigarriak gure aurrekontua baloratzeko? Zein kanpoko baliabide ditut eskuragarri?


10:00-10:30

ekitaldi bateko briefing-a lantzen

Ana Santos

Jorge de Toro, Planta 18-ren Zuzendari Nagusia

KOLABORATZAILEA

AEVEA

Ekitaldia antolatzen hasi behar dugu eta ez dakigu nola aurre egin egoerari. Ekitaldiaren arrakastaren neurri handi bat oinarriak behar bezala definitzean datza. Zein elementu hartu behar ditut kontuan?


10:30-11:00

laguntza: erakartzeko ereduak eta teknikak

Comunitac

Pablo Vilá Yarnoz. Bazkidea eta Zuzendari Nagusia. Estrategia, Operatiba eta Bezero Nagusiak

Adrián Vilá Yarnoz. Bazkidea eta Zuzendari komertziala. Bezeo Nagusiak eta salmenta taldearen koordinatzailea

Ignacio Uribarrena Fernández. Bazkidea eta Bezero Nagusiko Zuzendaria. Valladolideko bulegoko arduraduna

Finantzaketaren lorpena beti konplexua izaten da. Baliabide ekonomikoen neurri bat laguntzaren bidez bilatu izaten dugu. Nola planteatu laguntzaileak erakartzeko estrategia?


11:00-11:30

kafea


11:30-12:00

kanal digitala: zure ekitaldietan eragina eta jendetza lortzeko faktore bat

Ana Santos

Ana Santos, Eventosfera Marketing y Comunicación Digital-ko sortzailea

Ekitaldi ugaritan ulertzen da Twiter edo Facebook-en kanal bat irekitzean online komunikazioaren estrategia osatzen dela. Baina beharrezkoa da kanal digitalaren dimentsioa askoz haratago joatea jendea erakartzeko eta inpaktua lortzeko.


12:00-12:30

nola prestatu diskurtso hunkigarri bat 

Alicia Ro

Alicia Ro, Publikoaren aurrean hitz egiteko eta marka pertsonalen tekniketan koumikatzaile aditua

Ekitaldiaren arrakasta lortzeko faktore giltzetako bat txostengileen komunikatzeko gaitasuna izaten da. Ikasi hitzaldi bikain bat egiteko sekretuak.


12:30-13:00

espazioa akzioan (eszenografia kongresuetan eta ekitaldietan)

Javier Larreina

Fco. Javier Larreina, Eszenografoa

Eszenografia, espazioan eginiko idazketa bat da. Ekitaldia ospatzeko tokian eginiko hausnartutako esku-hartze baten bidez esperientzia berezi bat sortu ahal dugu ikusleentzat. Ikusleen eskuragarritasuna, materialen hautaketa, kolorearen erabilera, horrek guztiak ekitaldiaren ideia nagusiak adieraztea ahalbidetzen du, bai zentzumenen eta bai gogoetaren bidez ezagutzera emanez.

 

*Los contenidos y horarios de este programa pueden verse modificados.

BABESLEGOTZA
Gobierno Vasco
KOLABORATZAILEA

Vitoria-Gasteiz